‘Schoonheid die blijft’
Geplaatst op 01 maart 2023
De campagneboodschap zal naar voren komen in internationale marketingactiviteiten, waaronder shopperactivaties, consumentenevents, en op eigen inspiratiekanalen. Met deze activiteiten willen orchideeënkwekers consumenten de schoonheid en diversiteit van orchideeën laten zien en vooral meegeven dat je erg lang plezier hebt van de plant. Met een orchidee heb je eigenlijk een bloemenpracht die weken- tot maandenlang staat.
Inspiratie- en promotiemateriaal
Met de collectieve promotie van Orchidee Nederland worden jaarlijks miljoenen consumenten bereikt in Nederland, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en daarbuiten. Als onderdeel van deze nieuwe internationale campagne, is op het platform www.orchidsinfo.eu onder meer informatie te vinden over de verzorging van orchideeën, de verschillende variëteiten, de diversiteit in toepassingsmogelijkheden en gebruiksgemak. Voor consumenten interessant, maar ook voor de handel is via Vakhandel waardevolle inspiratie en promotiemateriaal te downloaden, zoals sfeerfotografie en verzorgingsgidsen.
Kijk voor meer informatie en inspiratie op Instagram @orchidsinfo en op de Facebookpagina’s @OrchidsInfo, @OrchidsInfoUK, OrchidsInfoDE, OrchidsInfoFR.
(Foto: Orchidsinfo.eu)
Meer nieuws