Kalanchoë-campagne met thema ‘Wedding Time’
Geplaatst op 01 april 2025

Het eerste piekmoment van de vernieuwde marketingcampagne voor Kalanchoë is van start gegaan. De pay-off ‘Kalanchoë - part of life’ krijgt hierin vorm met het thema ‘Wedding Time’, dat aansluit bij een belangrijke mijlpaal in het leven van de doelgroep: trouwen. Een gestylde bruiloft met Kalanchoë is misschien niet vanzelfsprekend, maar met prachtige beelden laten we zien hoe veelzijdig de plant is – en hoe je op een betaalbare manier toch schitterend bloemwerk op je bruiloft kunt hebben.
Inspirerende beelden in online campagnes
Om het thema kracht bij te zetten, werd een uitgebreide fotoshoot georganiseerd waarin de Kalanchoë centraal staat binnen drie stijlen: zachte pasteltinten in Pastel perfect, expressieve knalkleuren in Sorbet brightness en luxueus wit in Vogue chic. De komende maanden worden deze beelden ingezet in pakkende online campagnes, gericht op een jongere doelgroep. Zo ontdekken zij op een unieke manier de veelzijdigheid van dit bijzondere product.
Kleurrijke beelden voor iedereen beschikbaar
Ben je een kweker, inkoper, verkoper of marketeer in de sector en heb je veel met Kalanchoë te maken? Dan kun je gratis gebruik maken van de nieuwe beelden en deze inzetten op je eigen kanalen. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwsbrief richting klanten of op social media. De beelden zijn gratis te downloaden door eenmalig een gratis account aan te maken op https://www.kalanchoe.nl/nl/professional/.
De nieuwe Kalanchoë-campagne wordt de komende jaren geleid door Marketingbureau Pull Position en zet in op een frisse, digitale koers met meer focus op online kanalen, beleving en het enthousiasmeren van een jongere doelgroep (25-40 jaar). Onder de pay-off ‘Kalanchoë - part of life’ benadrukt de campagne de veelzijdigheid en duurzaamheid van de plant als een onmisbaar onderdeel van het dagelijks leven. Deze vernieuwde aanpak versterkt de marktpositie van Kalanchoë en Kalanchoë Garden in Europa.