Syngenta Flowers klaar voor FlowerTrials
Geplaatst op 18 mei 2022
Het thema van dit jaar is Blooming Brightly, omdat niet alleen de producten in bloei staan, maar ook de mensen erachter enthousiast zijn om te laten zien waar ze trots op zijn.
In totaal zal het veredelingsbedrijf ongeveer 900 planten zowel binnen als buiten laten zien. Ook zal er gefocust worden op het deel van het assortiment dat goed aansluit bij de huidige markttrends: Heat Lovers, het Bestuivervriendelijk Assortiment en MultiColours.
Naast het tonen van het assortiment zal er ook speciale aandacht zijn voor digitale tools om de keten van dienst te zijn, zoals de fotobibliotheek met duizenden technische en lifestyle beelden en de nieuwe besteltool myFiora. Het team van Syngenta Flowers is graag bereid om deze tools toe te lichten en al uw vragen te beantwoorden.
Olivier Clisson, Hoofd Sales voor Europa, kijkt ernaar uit om ook dit jaar weer in groten getale klanten en partners uit de branche te ontmoeten: "De wereld om ons heen verandert snel, dit zorgt voor grote uitdagingen waar we als industrie allemaal mee te maken hebben. FlowerTrials is de plek waar planten en mensen elkaar ontmoeten. Dit is een geweldige kans voor ons om te laten zien hoe we telers kunnen ondersteunen met veerkrachtige genetica, klantgerichte digitalisering en aansprekende marketingprogramma's. We kunnen echt niet wachten om al onze zakenpartners te ontmoeten."
Je bent van harte welkom op 14, 15, 16 en 17 juni aan de Noord-Lierweg 14 in De Lier. Aanmelden kan via de website van FlowerTrials.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws