Zomerse energie in nieuw seizoensmagazine

Zomerse energie in nieuw seizoensmagazine

In het online seizoensmagazine 'Zomer dat geeft energie' zet de campagne 365 dagen bloemen elke maand een andere seizoenstopper in de spotlight. Dit magazine is natuurlijk zoals elk seizoen opgebouwd met veel nieuwe inspiratie, verkooptips en promotie-items. De toppers van de aankomende maanden kunnen niet langer wachten om te stralen in het bloemenschap.

Het online seizoensmagazine - www.365dagenbloemenmagazine.nl - geeft zomerse energie. Met achtergronden en nieuwe verkoopideeën voor de bloemist. Zo leest men alles over welke bloemen in dit seizoen in de spotlight staan. Hoe ze optimaal kunnen worden ingezet, in welke maanden ze het meest stralen en welke combinaties prachtig en onverwacht zijn. Maar ook ziet de lezer welke andere opties er zijn, naast boeketten maken, om bloemen in het seizoen te presenteren in de winkel.  De nieuwste editie van het online seizoensmagazine is een must-read voor elke ondernemer die dit seizoen ook alle verkoopkansen wil benutten.

Kosteloos abonneren
De slimme bloemenondernemer abonneert zicht kosteloos op het online seizoensmagazine. Zo ontvang je altijd de laatste editie van het online seizoensmagazine als eerste in de mailbox. Bovendien profiteer je van een gratis seizoenspromotiepakket met fotografie, posters en bloemenweetjes in vier talen (NL, DU, EN, FR) die je gemakkelijk kunt delen en inzetten voor je eigen winkelvloer en webwinkel.

365 dagen bloemen
In opdracht van de promotiecommissie 365 dagen bloemen wordt de campagne ontwikkeld en uitgevoerd door het team van Concept Factory. De promotiecampagne wordt ook de komende drie jaar (2023 - 2025) voortgezet en mogelijk gemaakt door snijbloemenkwekers aangesloten bij Royal FloraHolland. Zo helpen zij de bloemist met het benutten van verkoopkansen in de seizoenen met bijzondere bloemen.  

Bron: Goedemorgen

Deel artikel